Tietoa Stabilo-kynistä

Olemme luokkani kanssa miettineet, voiko Stabilo-kynien tekijälle tms. lähettää palautetta kynistä. Olemme kaikki hyvin innokkaita ja aktiivisia stabiloiden käyttäjiä, mutta kynät eivät vain toimi nykyään! Tämä kuulostaa TODELLA typerältä, mutta tahdomme, että asialle voisi tehdä jotain! Itselleni kävi niin, että sänkyni vaalea päiväpeitto muuttui roiskeista violetiksi, kun yritin tuskaisesti saada Stabiloani toimimaan ja sitten sen sisälmykset purskahtivatkin ulos! Toivon, että vastaat, sillä asia ärsyttää melkein kaikkia luokkani tyttöjä ja muutamaa poikaakin!

Vastaus:
Jos ostaa jonkin tuotteen, niin sen toimivuudesta vastaa ensisijassa sen myyjä. Eli jos tuote ei toimi tai se hajoaa nopeasti, silloin kannattaa olla yhteydessä tuotteen myyjään tai maahantuojaan.

Välkkykin on huomannut, että stabiloista on tullut suosittuja, mutta valitettavasti teidän luokallanne on ollut ongelmia kynien kanssa. Välkky on täysin samaa mieltä siitä, että teidän kannattaa kertoa huonoista kokemuksista valmistajalle. Hyvä idea olisi esimerkiksi kirjoittaa kirje koko luokan nimissä Stabilo-kyniä valmistavalle yritykselle osoitteeseen STABILO International GmbH, Schwanweg 1, 90562 Heroldsberg, Germany. Palautetta voi myös lähettää yhtiön nettisivujen kautta www.stabilo.com.

 

Kommentit

Oma kommentti