Jessefani 2

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 348 total)
  • Author

Jessefani 2
    Participant

Mä oon ollut koulujenvälisissä uintikisoissa. Olin siellä viime vuonna kun olin 3-luokalla.

Olin siellä koko päivän… Johtuen siitä että osallistujia oli niin paljon. Ja oli erinäisiä sarjoja. Yksi sarja missä ui varmaan 4 tyyppiä yhtäaikaa kesti keskimäärin jotain 5 minuuttia… Syynä oli se, että oli vähän hidasta kun kuuluteltiin niitä nimiä ja vastaavaa. Ja niitä sarjoja oli oikeasti paljon. Ja oli pakko odottaa palkinnonjako. En tullut millekkään sijalle… Tai siis olin seitsemäs omasta sarjastani. Kuudennes olis saanut mitalin…

Mutta siis, jos meidän alueella järjestetään tänäkin vuonna koulujenväliset uintikilpailut niin aion mennä☺.

in reply to: Koenumerot?

Jessefani 2
    Participant

Mun koenumerot eivät ole hirveästi muuttuneet. 9 – 10 yleensä…

Mutta jotkut meidän luokkalaiset on saanut tällä vuodella (4-luokalla) nelosen. Eikä ne ole joutunut uusimaan niitä kokeita…

in reply to: Kyllä vai Ei?

Jessefani 2
    Participant

Jep

Koulussanne oli sinun mielestäsi tänään hyvää ruokaa.

in reply to: Arvaa edellisen ikä

Jessefani 2
    Participant

12?

in reply to: Kysymysleikki

Jessefani 2
    Participant

1. Ei sillä tavalla oikeasti

2. On ( turhauttavaa)

3. En ole vielä edes vitosella… Mut meillä on ollut jo 2 tuntia peräkkäin liikunnassa kolmosluokasta lähtien.

1. Milloin viimeksi olet käynyt uimahallissa?

2. Mitä tekisit jos saisit kolme toivomusta?

3. Onko sulla kokeita lähiaikoina?

in reply to: Kirjoita parhaan laulun paras säe.

Jessefani 2
    Participant

”Meitä on täällä seitsemän miljardii

mutta se alku on itsestä kii”

Seitsemän miljardii – Haloo Helsinki!

in reply to: Harry Potter

Jessefani 2
    Participant

En ole lukenut vielä Kirottua lapsea. Itse en pidä sitä osana kirjasarjaa vaan jonkinlaisena jatko-osana…

Jessefani 2
    Participant

Kyllä

Istut juuri penkillä

in reply to: Harry Potter

Jessefani 2
    Participant

Jee! Olen lukenut nyt kaikki Potterit. Luin Kuoleman varjelukset sunnuntai-iltana loppuun. Voi Hedwigiä ja Frediä😢. Eniten kauhistuin näiden hahmojen kuolemasta. Rakastan eläinhahmoja Harry Potterissa ( paitsi tietysti Matohäntää, mielestäni inhottava liero.)

Jäi muuten vähän mietityttämään, kun Azkabanin vangissahan Dumbledore sanoi jotain sellaista, että Voldemort ei halua joukkoihinsa sellaista henkilöä, jolla on jokin side Harry Potteriin. Mutta Matohäntähän auttoi Voldemortin takaisin henkiin, ja palveli Voldemortia sen jälkeenkin. Eikö Voldemort muka tiennyt siitä ”siteestä” Harry Potteriin? Tämä jäi hieman hämärän peittoon.

Jessefani 2
    Participant

Kyllä

Kotipaikkakunnallasi on yli -10 astetta

Jessefani 2
    Participant

Mä kysyn nyt:

1.Minkä valitsisit näistä; piirtäminen, lukeminen vai kirjoittaminen?

2.Minkä kirjasarjan/kirjan muistat lukeneesi itse ensimmäisenä?

3.Mikä on lempiemojisi?

4.Oletteko kirjoittaneet fanifictiota?

5.Kauanko olette tilanneet Koululaista?

6. Harrastatko mitään urheilulajia?

Mä vastaan nyt näihin:

1. Lukeminen

2. Risto Räppääjä-sarja

3. 😀

4. En, ainakaan vielä

5. Kaksi vuotta

6. Joo, uintia.

Jessefani 2
    Participant

Meidän luokalla on 26 oppilasta. Ja meillä on ollut jo 3 lemmikkipäivää koulussa (siis sinä aikana kun mä olen ollut koulussa😂). Yökoulu on järjestetty meidän koulussa, mutta tosin meidän luokka ei edes mennyt sinne.

Jessefani 2
    Participant

Tai siis ei sellaisilla koko päivän kestävillä luokkaretkillä. Ollaan me käyty Tietomaassa, mutta me ei oltu siellä koko päivää.

Jessefani 2
    Participant

Meidän luokka ei ole käynyt kertaakaan luokkaretkellä. Eikä me olla ikinä käyty koulun/luokan kanssa laskettelemassa…

Jessefani 2
    Participant

Mä jäin taas vähän jälkeen😂. Ja mä olin ennen Jessefani, mutta mun piti jotenkin luoda uusi hahmo, joten en voinut ottaa samaa nimeä mikä on ”jollain toisella”, joten lisäsin Jessefanin perään vain 2.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 348 total)