Reply To: Harry Potter-tarinaroolipeli

Home Forums Kirjat ja sarjakuvat Harry Potter-tarinaroolipeli Reply To: Harry Potter-tarinaroolipeli

ssinivuokko
Participant

Larissa

Ilmiinnyimme taas. Tällä kertaa olemme jossakin minulle aivan tuntemattomassa paikassa. Edessämme oikealla on joku aivan hullunkurinen bussi. Siinä on kahden sijasta kolme kerrosta ja se on violetti.

”Poimittaislinja, jes!” Susan huudahtaa.

”Onko kellään rahaa ja mihin meidän pitäisi mennä?” Evelyn miettii.

Olen taaskin ihan pihalla heidän keskusteluista.

”Mennään Tylypahkaan!” Ehdotan ja lähden kävelemään kohti bussia.

”Minulla on kaljuuna ja 13 sirppiä, toivottavasti se riittää, otin ne äsken rahapussistani mukaan.” Evelyn sanoo.

”Ok, eli mennään Tylypahkaan.” Susan varmistaa.

Sisällä bussissa Ernieksi esiintynyt rahasta ja kysyy irvistellen ”Onkos pikkutytöt karkumatkalla Tylypahkasta?”

”Ei, päin vastoin me menemme sinne.” Sanon ja irvistän takaisin. Evelyn maksaa hinnan ja menemme bussin ylimpään kerrokseen, joka on aivan tyhjä.

Bussi lennähtää aivan yllättäen jonnekin kauas Skotlannin nummille. Putoan säikähdyksestä lattialle. Muut näyttävät olevan tottuneita siihen.

Viiden minuutin kuluttua Ernie tulee ja ilmoittaa, että saavumme pian määränpäähämme. Laskeudumme portaat alas ja huomaamme, että olemme Tylypahkan porteilla. Kiitämme kyydistä ja nousemme pois bussista.

Kävelemme avoimista porteista sisään.

”Kenelle meidän kannattaisi kertoa?” Susan pähkäilee. Jätämme huolemme sikseen, koska näemme meidän ikäisemme tytön, jolla on kimpussaan kolme ehkä neljäsluokkalaista luihuista.

”Apua!” Tyttö huutaa kauhuissaan…