Kirjafani

Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 195 total)
  • Author
  • in reply to: Harry Potter-tarinaroolipeli
    Kirjafani
    Participant

Mulla on nyt aikaa paljon kiireitä, niin seuraava voi roolata. Pahoittelut odotuksesta jne! (:

in reply to: voitteko auttaa?
    Kirjafani
    Participant

Sun kannattaa puhua sun äidille muuttamisesta, jos se ei kerran tunnut mukavalta. Tiedän itse miltä tuntuu jättää hyvät kaverit taakse, koska olen ite muuttanut monta kertaa. Ei sillä että yhteys kavereihin katoaisi, koska varsinkin nykyään on helppo pitää yhteyttä, mutta siis puhu äidillesi muuttamisesta. Mitä kissaan taas tulee, suosittelisin mieluummin sen uudelleen kotiuttamista, kuin piikkiä, sillä piikin antaminen terveelle kissalle tai eläimelle ylipäänsä on ainakin minun mielestäni aika julmaa. Toivottavasti oli edes jotain apua ja tsemppiä sinne!

in reply to: Harry Potter-tarinaroolipeli
    Kirjafani
    Participant

Ei haitta. 😉

Kirjafani
    Participant

Poron jälkeen on sun vuoro roolata, eikö?

Kirjafani
    Participant

Susan

”Turha vaiva! Ja nyt -” kuolonsyöjä tähtäsi sauvansa minuun ja suljin silmäni peläten tulevaa, ”- minä selvitän, mitä olette tehneet. Lukilitis!” Valosuihku lensi minua kohti, mutta mitään ei tapahtunut muutamaan sekuntiin, sitten silmissäni alkoi vilistä muistoja, tai ainakin oletin niiden olevan muistoja. Oudoin asia oli se, että muistot eivät olleet minun. Samassa silmäni rävähtivät auki ja tajusin kuolonsyöjän hoippuvan hämillään taaksepäin. Larissa käytti hetken hyväkseen ja kaappasi sauvat kuolonsyöjän höllänneestä otteesta. Hän ojensi minunkin sauvani takaisin ja kaikki me täåhtäsimme ne kuolonsyjään joka kirosi raskaasti ja pinkoi äkkiä jonnekkin.

”Mitä juuri tapahtui?” Sarah kysyi säikähtäneen oloisena.

”Pitkä tarina, me selitetään myöhemmin”, Evelyn tokaisi taas.

”Meidät täytyy puhua McGarmiwalle”, muistutin ja pingoimme hänen kansliaansa, jossa hän parhaillaan kirjoitti kirjettä.

”Mitä te täällä teette ja kuka sinä olet, en ole nähnyt sinua tunneilla”, professori ärähti osoittaen toisen kysymyksen Sarahille.

//Anteeksi kun kesti roolata…on ollut aika kiireistä. (:

Kirjafani
    Participant

Roolaan mahdollisimman pian!

in reply to: Harry Potter ketju
    Kirjafani
    Participant

Isonnous

in reply to: Harry Potter ketju
    Kirjafani
    Participant

Sirius Musta

in reply to: Keksitkö hyvän tarinan?
    Kirjafani
    Participant

Kännykkä temppuilee…

Kirjafani
    Participant

Kiitos!

Kirjafani
    Participant

Kiitos!

Kirjafani
    Participant

Totuus voi sattua

”Kuka minä olen?”

Ashley on 13-vuotias tyttö joka asuu perheensä kanssa maaseudulla. Suurehkon talon ullakko kuitenkin pitää sisällään monia salaisuuksia ja osa niistä ei ole tarkoitettu Ashleylle; kuten salamyhkäinen kirja, joka paljastaa Ashleylle suuren salaisuuden josta hänen ei koskaan kuulunut tietää.

Esinäytös

Palavista rakennuksista leijuva savu estää näkemästä metriä pidemmälle eteensä. Nuori nainen juoksee savussa itkevä vauva sylissään. Naisen tummat hiukset liehuvat ilmassa ja hänenkin poskelleen vierähtää kyynel häkellyttävän sinisistä silmistä. Vauva itkee kovempaa, mutta hiljenee äkisti. Jostain kuuluu askelten ääntä. Nainen pysähtyy, puristaa vauvaa tiukemmin rintaansa vasten, odottaa. Savun keskeltä hoipertelee heitä kohti nuori mies. Mies ontuu vahvasti, pitää molempia käsiään vasemman kylkensä päällä. Hänen kätensä ovat veren peitossa ja kyljestä näyttää pursuavan aina vain lisää verta.

“Marcus!” nainen parahtaa kauhuissaan ja juoksee puolisonsa luokse.

“Emerald”, Marcus kuiskaa vajotessaan maahan.

“Ei! Älä jätä meitä!” nainen itkee valtoimenaan.

“O-olen aina luonasi”, mies sanoo ja tarttuu Emeraldin käteen. Emeraldin itku vaimenee nyyhkytykseksi.

“Kuuntele minua. Vie Ashley turvaan, pois täältä. Jooko?”, Marcus pyytää katsoen vaimonsa sylissä olevaa vauvaa. Emerald nyökkää voimattomasti.

“Lähde hänen kanssaan jonnekkin kauas. Ehkäpä ihmisten maailmaan? Oppisitte elämään siellä, voisitte unohtaa minut, Denetran sodan, kaiken. Aloittaa alusta”, Marcus jatkaa.

“Ei! En voi jättää sinua”, Emerald itkee taas vuolaasti.

“En voi tulla mukaanne. Pärjäät kyllä Emerald. Pärjäät aina!” Marcus kannustaa vaimoaan.

“Hy-hyvä on”, Emerald niiskuttaa. Hän halaa vielä viimeisen kerran miestään, nousee sitten ja lähtee juoksemaan pieni Ashley sylissään. Hän saapuu Denetran sortuneen muurin luokse ja pysähtyy. Hän kääntyy, katsoo taakseen ja kuiskaa:

“En ikinä unohda sinua.” sitten hän jatkaa juoksua Ashley yhä tiukasti sylissään. Hän juoksee metsään, jonka läpi kulkee kivikkoinen polku. Sinisistä silmistä valuu edelleen kyyneleitä, mutta se antaa naiselle voimaa.

Emerald lopettaa juoksun vasta, kun saapuu ulos metsästä. Silloin hän hidastaa tahtia kävelyksi, katsoo tytärtään, joka makaa hiljaa käärittynä kukalliseen vilttiin. Emerald kohottaa kätensä ja silittää Ashleyn tummia hiuksia. Emerald kävelee edelleen, mutta nopeuttaa taas tahtia. Hän tietää kyllä, ettei vaara ole vielä ohi. Vihollisia on vielä liikkeellä. Emerald alkaa taas juosta, mutta nyt kyyneleet eivät enään valu. Naisen yö kuluu juostessa, välillä kävellessä ja lopulta, lopulta kun aurinko nousee, Emerald näkee laakson, joka avautuu hänen edessään. Laakso keskellä on pieni kylä, johon Emerald laskeutuu Ashley yhä tiukasti sylissään. Kylä on tosiaankin pieni, mutta sitäkin kodikkaampi. Kun Emerald kävelee rauhallisin askelin kylään, läheisen mökin ovi avautuu. Esiin kävelee vaaleahiuksinen nainen, joka näyttää huolestuneelta.

“Emerald?” hän kysyy varovasti.

“Jasmin”, Emerald kuiskaa ja kävelee suoraan siskonsa syliin.

“Mitä on tapahtunut?” Jasmin kysyy huolestuneen.

“Missä Marcus on?” hän jatkaa.

“Pimeyden Haltijat hyökkäsivät Denetraan ja hän-hän kuoli”, Emerald nyyhkyttää. Jasmin näyttää kauhistuneelta ja johdattaa Emeraldin kotiinsa. Hän ottaa Ashleyn syliinsä, vie tämän kehtoon nukkumaan.

“Mitä aiot tehdä?” Jasmin kysyy siskoltaan.

“Sen mitä hän halusi: Vien Ashleyn turvaan ihmisten maailmaan ja jään sinne itsekin”, Emerald vastaa.

//Tässä on tosiaan Esinäytös tarinaan ”Totuus voi sattua”, jota olen kirjoittanut wattpadiin. (siellä tämän lisäksi 11 lukua. Jos joku haluaa lukea tätä siellä, niin mun käyttäjänimi on Fandom_headgirl )

in reply to: Kirjoita jalalla! 😂🤣
    Kirjafani
    Participant

Urwt6e5p

Teatteri

Kirjafani
    Participant

Susan

”En tiedä”, vastasin lopulta.

”Mutta meidän ei kannata mennä taikaministeriöön. Siellä on taatusti soluttautujia ja jos joudumme sellaisen luokse olemme kuolleita silmänräpäyksessä”, jatkoin ääni hieman heikompana kuin yleensä.

”Entä jos puhumme McGarmiwalle?” Evelyn ehdotti.

”Hän ei usko meitä”, Larissa toteaa ja nyökkään.

”Meidän täytyy valita tarkkaan kelle kerromme tästä”, sanoin synkästi. Samassa talon läpi kantautui koputus etuovelta. Seisoimme hetken paikoillamme ja sitten lähdimme hitaasti kävelemään kohti etuovea, jolta kuului nyt riuskempi koputus. Silloin valosuihku lensi ikkunan ohi ja taivaalle ilmestyi pääkallo, jonka kielenä oli käärme, tunnistin merkin ja lamaan uin kauhusta. Tartuin Evelynyyn ja Larissaan ja sitten juoksimme Evelynyn johdolla talon käytäviä pitkin ja portaita alas kellariin jos lukittauduimme pieneen komeroon.

”Mitä tehdään?” Kysyin kauhusta vavisten.

”Ilmiinnytään”, Evelyn sanoi ja otti minua sekä Larissaa kädestä kiepahtaen ympäri.

Kirjafani
    Participant

Roolaan tänään!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 195 total)